четвъртък, 9 юли 2015 г.

Code ''Hair" Yves Rocher

Здравейте сладурковци,

Дойде време и за втората публикация от серията двойно ревю на продукти на марката Yves Rocher! 
Тези от Вас, които ме следят редовно знаят,че се прибрах от Холандия с 2 кошона козметика на марката и е нормално сега да Ви залея с ревюта на продуктите хахаха
Днес ще си говорим за коса! Снимките отново са правени преди повече от 4 месеца, което означава ,че и тях ще видите в празни опаковки.Въпреки това смятам ,че оценката ми ще бъде още по-обективна!


 Първият продукт , който искам да Ви представя е един от любимите ми шампоани на марката-Шампоана за блясък (гланцов ефект) I love my planet!

Вече втора опаковка от този шампоан е в графа-ИЗХАБЕНИ!Когато си го взех имаше акция при закупуване на един шампоан -от марката засаждат едно дръвче!Казах си супер..и си взех една опаковка!След като започвах да го използвам и страшно много ми хареса веднага си поръчах и втората :) Та така се сдобих за 2 седмици с две опаковки на шампоана :)
Опаковката на шампоана е традиционна с добре затваряща се капачка!Той е предназначен за ВСИЧКИ ТИПОВЕ КОСА!Обогатен е с витамини и има прозрачна формула!Мирише страхотно на цитруси ,а екстракта от лимон прави косата мека и лъскава!Всички обещания на марката са спазени и останах страхотно изненадана!Още един плюс на шампоана е ,че няма парабени и силикони и формулата му е биоразградима!Освен това има и етикет EU Ecolabel заверен от Европейския съюз :) Като количество шампоана е 300 мл, достатъчно количество да му се налюбувам хаах :) Сега вече е със сменена опаковка, но това не му пречи да му се радвам още и още :)
Ето и малко снимки, макар че незнам дали се вижда достатъчно добре ефекта, който се получава след всяко измиване!

                    Ако ме питате дали ще си го купя отново....ДАААААА!С вдигнати ръце!

Комбинацията, която използвах до скоро е Подхранващ шампоан с овесено мляко за суха коса и 48 H Балсам за изглаждане на чуплива( къдрава) коса със семена от бамя!


 Странна комбинация, но доста ефективна! Шампоана е с белезникава формула,удобна опаковка (200мл) и добре затваряща се капачка, което ми прави страхотно впечатление при всички  продукти на марката!В състава си има овесено мляко, което действа подхранващо и заздравяващо!Предназначен е за суха коса, каквато беше косата ми през пролетните месеци!Когато се измивах с шампоана усещах как при самото измиването по мократа коса ,шампоана оставя някакъв филм ,който я прави мека и подхранена!В началото имах притеснения ,че може да омазни корените ми, но точно обратното косата ми беше доста подхранена и гладка без да има допълнително омазняване!Отново в шампоана няма парабени и формулата е биоразградима...Аааа за малко да забравя...дори и самата опаковка е такава!
Освен, че косата ми беше доста суха (може би заради деликатните кичури на нюанси, които си направих преди време), но се появиха едни къдрички, една ''хаотичност'' ,затова реших да пробвам и балсама,който обещава 48h ефект за заглаждане на чуплива коса!
Еее да!Определено работи!Тъй като главната причина да ползвам преса за коса са тези леки вълнички и къдрички хахахах- сега пресата е намалена на 50%,защото в много случай след изминаване и изсушаване със сешоар нямам нужда от допълнително изправяне.
Формулата на балсама е с плътна структура,бяла на цвят с много приятен и нежен аромат.Този път балсамът е в тубичка от 150 мл,която също го прави много удобен.Отново в състава му няма силикони,тестван е дерматологично и 97% от състава му е от натурални съставки!
Страшно много ми харесва тази комбинация и определно бих си ги купила отново!

Като обобщение мога да кажа, че съм очарована от тези продукти!Бих си ги купила отново, но не бих отказала да пробвам и други!Вие ползвали ли сте тяхни продукти за коса?Очаквам вашите коментари и препоръки за други интересни продукти!
Благодаря Ви, че ме четете и подкрепяте!

Целувки ,Таня :)

 

5 коментара:

  1. Oх, а дали имат шампоан, който да превръща малките чупки на косата в прекрасни къдрици? Искам къдрава косаааа :D
    Страхотно ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз някой път се чудя дали съществува и такъв продукт хахахаха Благодаря ти,Мери :*

      Изтриване
  2. Мери пробвай Wave creating spray на Loreal Paris..може да се каже ,че съм доволна...незнам дали и на твоята коса ще повлияе така :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вчета съвсем случайно си взех техен шампоан. До сега не съм опитвала друго освен душ геловете им, но след този пост имам големи очаквания от шампоана. Взех почистващ с коприва. Дано да ми хареса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм го ползвала!Аз с тези много се разбирам, но нали знаеш от коса до коса..Дано да ти хареса и ще чакам ревю :)

      Изтриване