четвъртък, 8 май 2014 г.

Домашна супа топчета с гъби :)

Здравейте милички,
Тези дни ме е лепнал един вирус и не иска да си тръгне..И както всички знаем най-доброто лечение е домашна топла супа :)И както казва моята баба:Пари гуша,вади кашлица :)
Далеч от козметичните публикации,реших да започна тази нова рубрика,защото смятам,че жената не само трябва да е красива,но и да умее да бъде домакиня :)
Името на рубриката е Гответе с мен и ще се радвам изключително много,ако Ви бъде интересна и полезна :)
Една от любимите ми супи е супа топчета.Затова реших да спретна една супичка за болните ни гърла на мен и моя приятел.
За мое нещастие направих една беля на финала на заснемането на супата си изпуснах  фотоапарата  ;( ;( ;( и последните снимки на готовата вече супа за жалост не са това,което трябва да бъдат.
Но за моят радост успях по-някакъв начин да го оправя..и сега мисля,че работи както трябва..Дано да е така!Стискайте ми палци :)
На Вас случвало ли се е нещо такова?..
Ааа.за малко да забравя..Всяка домакиня си има своите рецепти и начини на готвене.Държа да уточня това,защото всяка рецепта може да има 15 варианта :)
 И без много приказки нека пристъпим към рецептата..
Необходими продукти:
250гр кайма
3 бр средно големи моркова
5-6 средно големи гъбки
1 глава лук
2 бр чушка(зелена и червена)..моите бяха доста големи,затова използвах две половинки :)
1 голям картоф
1 шепа фиде
1 яйце
брашно
сол,черен пипер,кимион,кубче зеленчуков бульон (подправки каквито вие обичате)
3-4с л. зехтин(олио)

Начин на приготвяне:
Предварително си нарежете зеленчуците така,че да бъдат с еднаква големина.
Овкусете каймата със сол,черен пипер и кимион.Оформете малки топчета,като ги овалвате в брашно,за да не се разпаднат във водата.
  В 2 л вряща подсолена вода прибавете лукът,морковите и чушките.Като започнат да поомекват добавете и гъбите и картофите.Добавете 3-4с.л зехтин или олио,намалете котлона и оставете да къкри на бавен огън.След като зеленчуците са почти готови добавете оформените топчета кайма и купчето бульон.Оставете да къкри на огъня още около 15 минути.Когато и топчета са почти готови добавете фидето.
Застройката,която аз правя е с 1 яйце,брашно и 2-3 с.л вода.Разбивам добре яйцето,добавям водата и след това брашното,но да не се получава гъста каша.За да не се пресече яйцето,изключете котлона и с черпак прибавете към застройката  при непрекъснато бъркане около 2-3 черпака от супата.Това се прави с цел да се уеднаквят температурите на супата и застройката..След това застройката се прибавя на тънка струйка към готовата супа,отново при непрекъснато бъркане.Включете котлона да покъкри още малко.(5-6 минутки).
 И хоп супата е готова.За тези от Вас,които обичат магданоз добавете при поднасяне в купичките супа.Бон Апети :)
P:S И точно тук в този момент апарата ми падна в купичката...и за жалост не успях да пресъздам достоверността на вкусната и топла супичка :(
И все пак се надявам да Вие е било приятно с ГОТВЕТЕ С МЕН :)Скоро ще има и нови рецепти и много други различни публикации :)
Благодаря на всички,които четете блога ми и ставате мои последователи!!!Обичам Ви!
P:S Ако някой реши да спретне супичката ще се радвам да сподели снимки с мен :)
Поздрави Таня :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар